دخيا: پيشنهاد رئال را نمي توان نپذيرفت.

به گزارش رئال سی اف ، داوید دخیا سنگربان تیم فوتبال منچستریونایتد به دوستان نزدیک خود گفته فرصت برگشت به کشورش اسپانیا و بازی در رئال مادرید آنقدر جذاب است که نمی‌تواند آن را رد کند، این ادعاییست که روزنامه انگلیسی دیلی میل آن را مطرح کرده است.

ستاره شیاطین سرخ، در این فصل بهترین بازیکن در جمع یاران لوئی فان‌خال بوده است و عملکرد عالی او درون دروازه، یکی از دلایل اصلی حضور منچستریونایتد در رتبه چهارم لیگ برتر است. با این وجود وضعیت آینده او در منچستریونایتد نامشخص است، چرا که رئال مادرید به دنبال این است که دخئا را جانشین ایکر کاسیاس باتجربه کند.

دخئا که قراردادش با منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد، با پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی ۲۰۰ هزار پوند مواجه شده اما امتناع او از امضای قرارداد باعث افزایش شایعات در مورد جدایی او از یونایتد شده است. حالا گزارشها حاکی از آن است که او آماده پیوستن به رئال است و گویا در جمع دوستان صمیمی خود گفته نمی‌تواند شانس حضور در جمع سفیدپوشان مادریدی را از دست بدهد. با وجودی که او پیش از این سابقه بازی در تیم رقیب و دشمن رئال یعنی اتلتیکومادرید را داشته اما دخئا در این فکر است که با حضور در رئال جای خود را به عنوان دروازه‌بان اول فوتبال اسپانیا در تیم ملی نیز ثبیت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 ا 16:26 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.